onsdag 10. juni 2009

2 av 3 fra "Satans" Vegvesen

For å oppdatere hverdagen min, så fikk jeg LAPPEN i går.

Ja nemlig, førerkort, sertifikat, vitnemål, lisens, et bevis som bevitner en tillatelse eller rettighet for meg å kjøre på veien uten en halvsløv kjørerlærer ved siden av meg.

Jeg har lurt dere alle sammen. Jeg tok teorien i vinterferien, strøk på første oppkjøring og dreit meg ut ved å få en oppkjøring i juLi. Heldigvis ble jeg oppringt på torsdag og fikk da en oppkjøringa kl 1600 tirsdag ettermiddag, og besto med glans!

Og ja, jeg kjører når som helst, hvor som helst så lenge du betaler det jeg fortjener! Når du betaler for en vare eller tjeneste, overfører du en viss mengde monetære enheter (penger i dette tilfellet) i bytte mot denne tjenesten jeg er så jævlig greit mot deg som enten ikke har råd, ikke er gammel nok eller ikke smart nok til å skaffe seg LAPPEN selv!

5 kommentarer:

M sa...

Må si jeg er grønn av misunnelse her jeg sitter,hihi..

GRATULERER!:-)

Therese sa...

Aw, hihi:D
Tusen takk!!! ^^

Emily sa...

FLINKESTE!! :D

StineAndersen sa...

grattiis :-D
Er en diiiigg følelse!

Anonym sa...

pirattaxI?:D