tirsdag 16. juni 2009

Emily 18 år!

I går ble Emily 18 og i den anledning tok jeg meg friheten til å stå opp kl 5, ordne i stand kake, sjampis og gave til hu og få hun ut på sykkeltur mens jeg gjemte både meg og bilen hjemme hos henne og overrasket henne i det hun kom hjem.

"neeei, idiot ass! :D<3">

På skolen så vi en film; LOL

Så dro jeg påSpenst og hadde en digg økt, dro hjem, dusjet, ordnet meg og pakket og dro til Emily igjen. Ble en liten og intim bursdag med grillings, veldig koselig!:)

Jeg har venninner som alltid holder rundt hverandre utenom meg..

Slo forresten verdensrekord i viljestyrke i løpet av gårdsdagen.. Men skal innrømme at det ble 1-5 skåler med vannmelon/jordbær, var litt gæern!

Bloggen min på tv'sjermen! DET var tøft det:)

Jeg endte med å overnatte der, også gikk vi en times tur i skogen på morningen i dag, jeg endte med å få noen "kræftige" stikk på ryggen

3 kommentarer:

Emily sa...

Søting! :D Var kjempekoselig i går!! :D Skal begynne å klemme mer på deg jeg ;)

Marte! sa...

du skulle zoomt ut litt og påstått at stikkene var muskelkuler ;)

Anonym sa...

nå vil vi ha deffebilder ;) stor forlangede ;) -Kristina89