lørdag 6. juni 2009

Gratulerer Hell'bille!

I går ble selveste Helle Heia 18 år, og det resulterte i overraskelse på senga av Ylva, K og meg med kake, blomster og sjampis!

K satte meg til å lage kake dagen før, og den lignet mer på en donuts. Og for de som lurer på om jeg klarte å holde meg unna denne, JA det gjorde jeg faktisk. Skader ikke å lukte i 20 min:)

På skolen og i gymmen lagde vi gapahuk, vår ble finest

Etter skolen fikk jeg lyst på kaffe, dette resulterte i 5 kopper og 2 serveringer med presskannekaffe. Pluss ThermX'en jeg tar (de gule store mistenkelige pillene som står på kjøkkenbenken) resulterte dette i et "lite" koffeinsjokk.

Anyroad, jentene skulle ut på byen på kvelden og jeg hadde bestemt meg for å spare penger (og kalorier) og bli hjemme, men 5 minutter før de føk ut av døra slang jeg meg på. Jævli kjipt at alt var 23årsgrense, menmen..

Vi tok en tur innom mcDonald før vi pekte nesa hjemover. Wups, hva gjør man når man er på diett?

Her om (natta) dagen våknet jeg midt på natta og kikket ut, se så lyst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan synes du ThermX fungerer? Hvilke "virkninger" kjenner du? Energi, økt fettforbrenning?

Meget flotte armer i posten over forresten :)

Therese sa...

For å være ærlig så har jeg ikke peiling:P
mulig jeg har kvittet meg med litt vann siden jeg har gått litt ned i vekt, men tror jeg skal gi den litt mer tid :)

Takk^^