torsdag 4. juni 2009

Jeg selger!


Klikk på bildet for å få det helt og stort

Det gjør jeg vettu! Vi har allerede begynt å tjene inn penger til russetiden og selger da masse slike pakker. "Lur" som jeg er så tenkte jeg å markedsføre litt her på bloggen til de anonyme leserne mine, og er noen av dere interessert i å kjøpe en pakke til enten 500 eller 300kr (JEG BETALER PORTO!) så er det bare å plinge! Hvis ikke har dere nettopp pådratt meg shampoo, balsam og lotionforbruk for resten av livet

Ikke gjør som meg og tenk at dette er noe drittprodukter som blir masseprodusert og solgt overpriset til underverden før du faktisk har åpnet og prøvd produktene. Jeg gikk på en smell og fant ut at jeg tok feil, produktene er faktisk kjempebra, hvem elsker ikke aloe vera! Nå er det bare å bli solbrent!

Link om mer informasjon: http://www.carecosmetics.no/side1/page005.html

I tillegg selger jeg 1kg kreatin monohydrat fra PVL og NordicNutrition til halv pris, altså 150kr(jeg betaler porto så lenge du ikke bor i Langtvekkistan). Den er uåpnet og jeg selger den fordi jeg har kjøpt kre-alkalynkreatin og har derfor ikke bruk for denne.

Kreatinet er solgt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ma sjekke:)