søndag 28. juni 2009

Home sweet home

Da var enda en uke unnagjort, og i dette tilfellet på selveste "maljorca". Formen som jeg var redd for å miste har tvert om forbedret seg. Jeg har fått en brunfarge jeg ikke skal klage på, noen fine markeringer og de populære -0,5kiloene.

Til tross for at lavbudsjett aircondishion på flyet førte til at jeg våknet søndag morgen og innbilte meg en helvetes fyllekule dagen før, så har jeg klart meg bra med både mat og alt, nei, ikke trent pga en veldig sår hals som forsåvidt er teit ennå. Heldigvis fant jeg paracetamol (smertestillende) uten acetylsalicylsyre ellers hadde det blitt party her.. så jeg levde på dette og et håp om å ikke renne bort i varmen :)

Må si meg ganske stolt og fornøyd

Jeg har

Solt meg(tøft, blodåre OG ripping!)

Oppnådd et mål som følge av en veldig impulsiv handling

Lært meg litt dansk

Kjøpt meg 20års gave til meg selv og masse annet fint

Drukket helvetes mye lettbrus

Kjøpt groteske mengder med tyggis

Laget masse bra mat. NEI det er ingen unnskyldning at man er på ferie og "har ikke mulighet til å spise bra" eller "..alle de andre spiste jo dessert.." butikker er det nok av!

Møtt mattelæreren min.. *RANDOM*

Jeg har IKKE

Skjeiet ut ved å spise is, brød(jo polarbrød), aioli/saus eller noen form for alkohol/sukkerholdig drikke - nok et eksempel på at kostholdet er 70% av fremgangen

Savnet bloggen en dritt

Trent

Løpt under bordet når mamma ber en kelner ta bilde av oss

Jeg forteller dere om hjemturen, ja jeg er hes og nei det er ikke bivirkninger av anaBOLE stereoider


Jeg syntes dette passet fint her

8 kommentarer:

StineAndersen sa...

haha, du er søøt, T :-D
Likte avslutningen.. Lo godt ja..

Og jeg elsket bikiniene deres! Heyyy

Pinglo sa...

Heller alioli enn sigaretter synes jeg da.... ;)

Therese sa...

Jeg røyker ikke, kun en illustrasjon:D

Pinglo sa...

Flink jente ;)

Marte! sa...

burde ikke illustrere med dem heller :P

Therese sa...

Joda, folk får så noia når de ser meg holde en røyk siden jeg er så anti, litt lokal-humor :)

Margrethe sa...

Gratulerer med bra mat og form, selv etter ferie :D

Du ligger ganske høyt på kcal til å være på deff, er det noe grunn til det?

Hvor finner du motivasjonen din? Leser du noen treningsblader eller lignende?

Therese sa...

Takk for det:D

Grunnen til høyt kcalinntak er pga størrelsen min. De du leser om til vanlig ligger jo på 1800kcal eller mindre, men nå er de 20cm lavere enn meg eller mer til;)
"nullpunktet" mitt er 2800kcal (sist jeg sjekket, sikkert litt mindre nå oga gått ned noen kg) og -500kcal blir da 2300kcal:)

Motivasjonen er resultater og målsetning. Jeg vet hva jeg vil og hva som skal til og når jeg får en bekreftelse på at jeg gjør det riktig fortsetter jeg til jeg oppnår mitt mål:)