torsdag 18. juni 2009

Formbilder

5 uker på deff, lekte meg litt med poseringer^^

Reiser til Mallorca på lørdag. Aldri i verden om formen kan gå bakover nå! 



Tok ny måling i dag:

Vekt: 83kg (ikke morgenvekt, den er på 80-81kg)
Fett%: 13.6
Fettfri vekt: 72kg
Fettvekt: 11kg
God offseason-form! Fettet sitter i hovedsak på "jentestedene" rumpe, lår, hofter og nederst på magen, dette ser dere på bildene.

Dette betyr altså at jeg har bygget muskler under deffen, JA det er helt utrolig og "mot de fysiske lover" men det er det som er skjedd så klager ikke jeg^^
Jeg skal nå fortsette deffen over ferien for så å bygge mot juletider og deretter deffe mot april. Kommer til å ha mye ups and downs, men dette er drømmen min og den går i oppfyllelse 3 år før tiden så nå er det bare å kjøre på, herlig!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jævlig sexy du var da :o

Anonym sa...

Den kroppen har du jobba for gitt...

Therese sa...

hehehe.. :P

Oh yes, innsats og viljestyrke lønner seg gitt

Anonym sa...

Her må det flere bilder til dror jeg :D

Snacksy, snacksy. Eh, jeg mener, bra treningsform, bla bla bla ;D