fredag 19. juni 2009

Shopping og Mallorca

Ja, da ærre pakkings og avreise 0400(SENEST!!!)

Avslutning på skolen i dag, er så teit sånne ting.. Kunne fått fri for 4 uker siden vi, men neeeida, skoleåret har tross alt 190skoledager, der 70% er uten innhold.

Nok om det.. tok meg er REAL shoppingrunde i dag, måtte ut med 2-3-4 lapper ja..^^

2 hoodies

3 kjoler

1 jumpsuit

3 topper

2 bikini

1 shorts

div undertøy, strikker og voks

treningsstrikk - skal nemlig ikke miste formen i løpet av uka. Kjøpte forøvrig et lite lager med polarbrød, dette erstatter havregryn sammen med egg/skinke. Utover dette kommer jeg til å spise så mye grønnsaker jeg kan finne og jeg regner med at jeg blir rimelig upopulær med alle spesialbestillingene rundt om på restaurantene :) Bor heldigvis i leilighet der jeg kan faktisk lage meg litt mat utenom å bli hivd ut av hotellets personal, men mulig mamma eller K gjør det.

Hørt rykter om et gym nede ved stranda, skal sjekke det ut og snike meg noen turer innom hvis det tillates. 

Utenom alt dette føler jeg meg rimelig på topp om dagen! Tenker på alt mulig bra som skjer om dagene og hva fremtiden vil bringe. For en klisje..

Vi prekas!:D

5 kommentarer:

OptimistNugget:) sa...

Flotte bilder- du må føle deg på toppen av verden om dagen?! :)Du må ha en knall-tur! Høres ut som du er maks gira på å vedlikeholde formen, og treningsstrikk er jo greit- hoppetau er også kjekt for cardio!Tar ikke no plass, men fytti-bikkja hvor hardt du kan trene med det!:D -

Anonym sa...

Heii^^


msn?:)

Anonym sa...

Heii:D

fine bilder av deg, men du kan godt legge ut noen til av deg i bikini eller i undertøyet?^^

ser kroppen blir bedre etter som du trener mer å mer, føler åg at du får mindre å mindre pupper då du trener så mye

M sa...

Håper du koser deg i syden, Therese! God sommer:-)

Therese sa...

Du derre "Anonym" må begynne å skrive et navn ellers er det ikkeno gøy mer:)


OptimistNugget: Jeg føler meg kjempebra!:D
tusen takk, riktig at jeg er kjempegira og litt til!!^^

Martine: takk, det var kjempefint:)