søndag 14. juni 2009

Lapp

Helgen har gått superfort, sikkert fordi jeg har vært på farten hele tiden!

Fredag var skole, trening, hjemom en liten tur også i bursdag til Helle. Det gikk i medbragt salat, 3-4 literpepsi max og en agurk:)

..og selvfølgelig litt kjøring

Lørdag var det opp och huppa, lage frokost til K og Silje, Spenst, hjem igjen og lage lasagne og karbe opp med pannekaker! Sære meg som tar med lasagne på grillfest^^

Fått masse lapper i posten i det siste.. :D

Også hadde shakern min sin debut på lørdag, rimelig tøft

I dag sto jeg opp kl 9, dro på Spenst, dreit i cardio i dag - hadde ikke tenkt å spise noe særlig uansett8hahaha..), og fant ut at hele sivilisasjonen som er oppe før kl 12 på en søndag, de er på Spenst, for der var det endel.

Så dro jeg hjem, lagde mat (jajajaa, jeg har med meg mat uansett hvor enn jeg drar) også dro ejg og K på tvillingundersøkelse i Nydalen. Etter en veibeskrivelse fra en av 100000millioner syklister på Maridalsveien fant vi fort frem. Dette tok 2 timer, men vi fikk cash og så mye kaffe vi ville!

Dårlig emd oppdateringer nå fremover pga jeg aner ikke hva jeg skal skrive om og det er kjedleig å sitte her å finne på ord å fylle ut, så om oppdateringer ønskes så kom med forslag, ejg svarer mer enn gjerne på spørsmål om hva enn det skulle være:)

....deffen går forresten SUPERT:D! 

...også drar jeg til Mallorca på lørdag, må gå til innkjøp av treningsstrikk og/eller finne meg et slitent gym der nede..

3 kommentarer:

Anonym sa...

fortell om deffen :) hvor mye har du gått ned ?=) skal du stille til våren :D ???

Anonym sa...

fra Kristina forresten:)

Therese sa...

Skal finne ut av litt ting først, men mest sannsynlig debuterer jeg til våren ja^^