torsdag 30. juli 2009

Finito

ADVARSEL: stedvis noe ironi og sarkasme

Da var jeg ENDELIG ferdig med åkern for denne gang, og HVIS jeg skal gå neste år eller det er noen andre som vil, her er en vekstkontrollørs gyldne middelvei

Aldri legg an på gårdsgutter - når man er så langt inn i Østfoldlandet kan innavl og zoofili forekomme

Send inn ALLE mistenkelige planter

Vær forsiktig med bær, de kan være sprøytet - hvis du likevel skulle være uheldig har nok bonden en flaske hjemmebrent i traktoren

Finner du floghavre - denial, denial, denial!

Været - utrygt

Derfor kle deg opp i en altfor stor regndress, heldigvis var den blå, og med min røde "uniformcaps" lignet jeg litt på han her

Husk å fyll gummistøvlene dine med vann, de blir like jævelig tunge uansett

Velvel, jeg er da ferdig! Tilsammen på 12 dager har jeg tilbakelagt

Km; 126,4

Like langt som Nesodden-Notodden!

Tid; 53timer 24min

2,3 døgn!

Skritt; 195 238

..det er mange det!

Kcal; 6921

Det er like mye som

7kg kyllingfilet, 13kg epler, 23kg brokkoli, 2,5 store peppes pizza, 6 store sjokoladeplater, 3liter sprit eller 33kg spinat



For å avslutte sesongen, her er en liten skvulpekonsert, inni støvlene mine!

Ingen kommentarer: