fredag 17. juli 2009

Ut i min åker - og inn igjen

Neimen da var en uke gått og dette gjort

73 649 skritt

47,64 km

3046 kcal

19 timer og 46 minutter

Innimellon det har dette skjedd

-Jeg har stått opp 6 hver dag unntatt fredag siden da skulle jeg opp kl 5 *starte tidlig, slutte tidlig* men jeg forsov meg fordi vekkerklokka mi har fått AIDS

-Selvfølgelig trent hver dag som normalt, bare kuttet ned på cardioen

-Funnet floghavre, FAEN

-Hjulpet søstra mi med å stenge på bakern

-Blitt solbrent

-Spist bringebær

-Blitt påkjørt bakfra - ny bakdel og cdskifter, wuhu! 

-Sett en ku løpe dritfort

-Hilst på en hest og en hund

-Teipet føttene mine, fått gnagsår og sett pent stygg ut fra knærne og ned

-Vært den kuleste i åkern

-"blitt kjent med" ei som skulle ta traktorlappen fordi "Æ ska ta over garden til far min"

-Hatt pulsklokka på høyre hånd pga klokkeskille

Mer om jobben min HER

3 kommentarer:

Vilja sa...

Høyre hånd ruler.

Cathrine sa...

Hehehe grei uke ;) Ser ut som du har vært heldig med været da :) Ha en fortsatt fin en.

Therese sa...

Yup! Kjipt med fargeforskjeller på underkropp/overkropp menmen..
Har da noen dager igjen, sinnsykt bra trening egentlig. Går jo på lavpuls i flere timer, skikkelig grom fatburn som tar minimalt med muskelmasse!