fredag 24. juli 2009

Åkern#2

Da var uke nr 2 over, utrolig nok siden jeg ikke skulle jobbe i år i det hele tatt. Fikk da en fridag på tirsdag pga kjøretime, takst av bil og litt sånn. Jeg fikk ikke gjort noe av det som var planlagt, men jeg fikk meg ut av systemet til Nesodden Trafikkskole - dere kan forresten brenne i helvette:)

Ogsåå tok jeg meg en tur til byen! Tok sol, besøkte Anja som har flyttet til byen, gikk på otlendingsjappe og kjøpte grønnsaker og lagde digg wok!

Betalte 300kr for å ha bilen stående på Oslo S P-hus en hel dag også fant jeg faktisk veien ut fra seigeste osloklynga helt alene, takk gud da jeg fant et E18 skilt!

Denne uka;

skritt  65 734

kcal 2436

16timer 55 min

42,6km

Greit nok det:)

I dag har jeg plukket sopp og funnet EKSTREMT mye bringebær! Åjesus! Pulsen min gikk faktisk noen hakk opp da jeg fant de, og jeg fikk dårlig samvittighet da jeg måtte traske videre. Herrefred, fikk ikke tatt bilde men dere kan tenke dere til..

Jeg ble så gal etter bær at jeg måtte innom rakkestad sentrum og ta ut penger for å kjøpe av den lille negergutten som solgte langsveien(herregud bestefar) "så godt norsk han snakket da!"

Bortsett fra det fant jeg masse sopp.

Lagde noe fyllt squashgreier til middag:)

Og gjett hva, neste år skal jeg dyrke BROKKOLI!

Jeg spiser minst en bunt om dagen, så det hadde jeg nok bare tjent på. Jævla fett å være den eneste med brokkolitre i hagen:)

*trommevirvel* jeg fikk pakken min fra NordicNutrition i dag! - og gratis bag!

Ingen kommentarer: