torsdag 2. juli 2009

Harrytur!

...hvorfor i helvete heter det det?

Nei nå skal jeg fortelle deg... Lars Sponheim fra Venstrepartiet uttalte seg om disse turene til det ville utland mange nordmenn foretar seg flere ganger i året, og dette mente han da var harry. Derfor heter det harrytur, kjedelig? 

Fangsten, mitt er på høgre side og bak - pluss 2 brett pepsi max og et brett Ramlösa

Oppkarb på lørdag:D

Litt til funsaft samlinga mi, pappa telte over 10, i en passende irriterende tone

Etter jeg hadde ryddet alt i kjøleskapet osv, nå skal frysern gå for full pupp!

Pappa var på Systembolaget, og jeg på Bodypower:D

3 kommentarer:

M sa...

Mums,mye godt her ja!
Hva syns du om den v12? Har selv fått en prøve på denne,men ikke testet enda..

Håper du får en fin fredagskveld:-)

Therese sa...

Takk for det!:)
har ikke prøvd den ennå, tenkte å begynne på den når jeg skal bygge litt mer "serriøst" i slutten av ferien.

Ha en fin helg!:)

M sa...

Ok,da får du komme med tilbakemelding;-)