onsdag 1. juli 2009

Rehab

Det tok 3 dager, men nå er Bob helt frisk! Ta på seg en stygg shorts, blå hansker også er det bare å skru til sola dreper deg:)

Alle hjul er tatt av og han har stått på bukk, deretter løsnet vi caliperne og jeg børstet, vasket de med tynner og spraylakket de. Deretter måtte de tørke natta over også var det på'n igjen på andre siden. Lampardsonden er byttet fordi den fusket litt på tomgang, bremsene piper ikke lenger og nå mangler jeg bare å bytte matter og setetrekk og sette inn anlegg:D

-Forresten.. noen som er flinke på det? jeg har ikke PEIL på elektronikk, men jeg er dritflink til å bytte batteri i fjernkontrollen:)

I går tok jeg med meg Silje på båttur i varmen, heeelt stille på sjøen og vi la til på Håøya 100% perfekt på første forsøk, flinke jenter:)

I morra skal jeg og pappa til Sverige, han skal ha øl og grillmat og jeg skal ha diettmat og kosttilskudd. KANSKJE jeg er gæern og kjøper en GASP-jakke jeg har siklet på en god stund nå.. 

Bare jeg skal ha i hvit

Når vi snakker om trening.. MERKER at jeg har hatt en uke treningsfri nå, støl alle veier! Tjohei! Ingen glamorøs gange på denne jenta nei!

Begynte på nytt program i dag og, 5splitt med spesielt fokus på skuldre/rygg og begynner derfor å småbygge litt nå før den virkelige byggingen begynner. Sommerformen har jeg iallefall sikret, så nå er det perfeksjon som gjelder.

Jeg har forresten ikke spist is, sjokolade, godis, potetgull siden.... husker ikke! Jo, fråtset jo enormt mye på siste harrytur, men etter det, nada:) samme med lysten!

Dette er hva jeg har utrolig dilla på etter trening

Ingen kommentarer: