lørdag 11. juli 2009

Spinnvill

Dagene går mye opp og ned for tiden, har kjedet meg så mye at jeg fikk lyst til å bare grine, og hatt det så morsomt at jeg nesten begynte å grine. Merkelig det der..

Har hvertfall vært mye frem og tilbake fra Drøbak, i hovedsak pga Spenst men også besøkt mennesker i arbeidslivet som f eks min søster som jobber på Bakern og Tatjana som jobber på Johnny Q.

3 og siste turen til Drøbak i går begynte med noen timer hos Tatjana og Co, der jeg hilste på foreldrene til en kompis for første gang og fikk servert Farris og salat ettersom alle ble så fascinert av både meg og mitt pågangsmot. Søtt:)

Etter dette hentet vi en nøkkel fra en sjanglende kar nede i Drøbak og endte i leiligheten hans, uten hans forøvrig. Etterhvert kom det folk rennende på og det ble både singstarduell og haha-du-er-den-eneste-som-ikke-drikker.

Jeg drakk opp blandevannet

mens Tatjana nøyet seg med å drikke cider fra en.. vase?

Jeg fikk ihvertfall skryt for min grisekjøring i Drøbak sentrum ettersom jeg var ei jente fra Nesodden og ikke en harry kar fra Dal.

Når vi snakker harry, så har jeg ikke vært på en eneste fest uten å måtte flexe!

Med fullt engasjement vel å merke..

I dag er det oppkarb pga beintrening i morgen og det vil si at jeg gikk en time på mølla med stigning i dag. Selvfølgelig kan ikke all verdens gnagsårplaster, sportteip eller anti-gnagsår-stick hjelpe meg, så det endte med at jeg måtte gå de siste 10minuttene uten sko!

It's not illegal, it's frowned upon, like... masturbating on an airplane.

Fy faen som jeg gleder meg til å gå i åkern på mandag! Jeg kan like gjerne amputere føttene mine og erstatte de med gummistøvler.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva står på menyen i dag da? ;)

Therese sa...

Ikkeno særlig annerledes enn mer havregryn/polarbrød/frukt. mer kcal generelt

Isabella sa...

Hvor lenge skal du deffe? Og hva drikker du under deffen? Går det bare i vann, eller drikker du feks. pepsi max o.l?

Therese sa...

Skal deffe ut ferien og til programmet er ferdig, 6 uker til ca;)
Jeg drikker alt av lettbrus og funsaft! Bare å sjekke næringsinnholdet vettu;)