mandag 6. juli 2009

Åkern

Åjadda, da var det på'n igjen. Nå har jeg blitt tilbudt jobb for 829284 gang og siden jeg ikke hadde noen faste planer og ikke sier nei til betalte cardioøkter så ga jeg etter og sa ja. Stakkars meg. Skal likevel prøve å få trent så normalt som mulig, så det blir bare mer mat denne/disse uka/ene.

Bildet er forøvrig fra i fjor, blir arti å se hvor "ripped"(og brun, hahaha!) jeg klarer å bli i år mtp alt jeg putter/og ikke putter i meg OG doble treningsøkter, i tillegg til varmen såklart (uttørking). Skal love å ikke svime av i år!

Hva jeg mente med at de som kjører tregt skal inn til Hallangen/Langebåt sa du? Jeg lo meg i hjel, satt å veddet med meg selv hele veien også satte han på blinklyset, jeg er faen meg god ass!

Hva du syns om den nye layouten? 

Anna Katarina Ødegaard (K/søss/syrran) som er fotograf

Og sjekk hun som har fått seg baby og reir, liggende under klesstativet i kjelleren, BAK baderomsdøra.. 

Tika; fuglehund - valp - IKEAfugl - nesten samme da?

5 kommentarer:

Marte! sa...

en slik jobb må jo egentlig være herlig, særlig om du er heldig med været! Slår kassa på prix jaffal ;)

likte forresten headeren din veldig godt!

Anonym sa...

Teller du kcal?

Therese sa...

Det er en helt super jobb, eneste minuset er de j**** gnagsårene mine:P

Så bra, og takk!:D


Anonym; ja selvfølgelig;)

Cathrine sa...

Hvor jobber du ? spenst ?

Therese sa...

Jeg har søkt jobb på Spenst men de har for mye folk der nå så får se igjen til høsten;)
Jobben jeg begynner på nå er kun sommerjobb som vekstkontrollør for Felleskjøpet