lørdag 25. juli 2009

Oppkarb og forbikjøring

Kjære medtrafikant, jeg kan begynne å kritisere meg selv før jeg kritiserer dere. Ja, jegkjører som en idiot og skulle vel aldri hatt lappen, men når 4 av 5 presterer å hive seg ut på en forkjørsvei så jeg må hive meg på bremsen, for så å prestere å kjøre 100% under fartsgrensen, nei der går grensa! For å toppe dette velger du å gi på når jeg skal kjøre forbi deg slik at jeg risikerer å bli nedkjørt av motkjørende bil. Ikke snilt

Ja, strek over 60 betyr 80, ikke 50

Over til noe hyggelig; oppkarb i dag! I går kjøpte jeg 4kg bær der hvertfall halvparten skal fortæres i smoothie og til havregryna:)

...erfarte at jordbær/banan protein funker IKKE i havregrøt, holder meg til sjokolade heretter!

I morgen er det opp litt tidligere, trene bein, hjemon en tur å dusje "og sånn" og dra med meg K og Anja til Sverige!

Idag er jeg sjåfør!

Dagens

Mamma og pappa skal på middag hos noen bekjentskaper og mamma løper ut avdusjen fordi nå har de virkelig dårlig tid!

"Skal du dusje Ørnar(pappa)?"

*ikkenosvar*

"hallo?"

For å unngå mer bråk informerer jeg hun "han er ute å plukker blomster"

Det var veldig morsomt, du måtte ha vært der

Ingen kommentarer: