søndag 5. juli 2009

Hu hei!

Der forsvant været ja! Vet ikke om jeg er glad eller tilfreds men godt er det at jeg slipper å måtte gå halvnaken hele dagen for ikke å gå i bakken pga varmen, sol har vi alltids på Spenst^^

Når regnet kommer tenkte jeg å slå to fluer i en smekk, nemlig spyle bilen med såpe mellom hver regnintervall også får været stå for resten. Dette skal jeg faktisk prøve ut og, ikkeno jeg bare sier! Alltid tenkt på det, kan jo sammenlignes med å vanne blomster når det regner?

Når vi snakker om bil så har jeg begynt å kjøre uten sko, pga noen helsikes fine gnagsår!:)

Jo forresten, alle som kjører sakte opp Havsjødalen skal inn til Hallangen/Langebåt, så vet dere det!

Jeg satte opp en grill i går

Ogsåå klarer jeg ikke holde meg lengre!

Gærning!:D

3 kommentarer:

Jan sa...

Ville ikke anbefalt noen å kjøre uten sko. med tanke på hvor dårlig feste og trykkflate du får på pedalen er det uforsvarlig å kjøre med dårlig eller manglende skotøy. Høyhelte sko, slippers eller barbeint teller for det samme. Sokk på gjør det verre.

sett på gnagsårplaster på hælen og få på deg sko, jente!

Therese sa...

Du skal få slippe å sitte på:)

Jan sa...

Er som oftest ikke de som sitter på det går utover, heller de du møter på veien...