mandag 13. oktober 2008

Beste <3

Åh, treninga i dag var så BRA! :D Til tross for en skikkelig dårlig dag, så var dette et lyspunkt, virkelig:)
Det begynte med at det var veldig få der, det er bra, siden da slipper det å bli kø.
Så kom ikke hun dama med downs, hun skal ALLTID bestemme musikken! Og jeg er kraftig lei av Shania Twain, Carola og Dolly Parton, og selvfølgelig, Mamma Mia soundtrack som har gått på repeat i 5 uker nå..
Vel, da ble det min cd da:) Sinnsykt digg^^ Treningsmusikk skal være trance og hip hop! Ikke abba..



Selv om jeg bruker mest frivekter, så er det et apparat jeg må bruke til lårcurl, og det blir ofte brukt som ventebenk eller pratebenk.. :P Så da var det bra det var få folk der.
Det var ledig når jeg skulle ha den, elsker sånt.
Før det tok jeg et maxløft i knebøy, 65 kg. Også 60kg 10 reps, 2 sett. Hadde nok klart 70kg hadde jeg ventet litt til.. menmen:)

Så jogget jeg hjem, på lav puls og tung pust, likevel storfornøyd^^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres ut som du har hatt en bra økt på gymmen, fått brukt kroppen og virkelig kjørt deg bra:) Stå på videre! Du er flink!

Beatep sa...

Heihei :) du skriver bra og liker jenter som trener med frivekter. Sterk i knebøyen du! Høres ut som om du har hatt en kjempefin treningsøkt :)

Therese sa...

:): aw, takk^^

beatep: tusentakk:D tar meg en tur innom bloggen din jeg^^

Beatep sa...

er det greit om jeg linker siden din eller? :)

Therese sa...

jaja:)