fredag 24. oktober 2008

Drøm


I natt så hadde jeg en jævli arti drøm. En sånn en som jeg ble skikkelig skuffet over å våkne.
Jeg hadde anskaffet meg en billig Dodge Charger. Brun, automatgir og sterk motor, noe som er klassisk for amerikanske biler...
Uansett.. jeg kjørte da rundt i denne bilen over alt, det var så sinnsykt fett! Den gikk så jævla bra, og så jævla fort og! Kjørte fra alt og alle.. Var så herlig
Husker jeg også hadde en gullbrun sykkel. Ligna på en blanding av suzuki gsx r og no yamaha shit. gullbrun med no rød-gul trials på siden.. også hvitt sete.
Der var jeg da, med mine to kjøretøy og hadde det dritgøy:P

Jeg våknet da jeg fant ut av at setet til sykkelen var stjålet, og pappa hadde krasjet bilen min..

så nå kikket jeg over på finn.no bare for gøy, og gjett hva jeg fant! haha, så jævla sykt.. brun gammel dodge med automatgir og sterk motor.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15100180&sid=xz3cabhAPiK960653&pos=null&tot=null

-tross alt ikke en charger, men det fant jeg senere..

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13810555&sid=xz3cabhAPiK161035&pos=null&tot=null

-Den første ser ut som et vrak, men den er billig og har sterk motor.. hadde vært gøy.. :)


Sykkelen har jeg ennå ikke funnet..


Har noen av dere drømt slik? :)

Ingen kommentarer: