onsdag 8. oktober 2008

Stress*

I går hadde mamma bursdag, og som de fleste familiearrangementer ble det kaos.
Det begynte med at tanta mi skulle innvie måltidet ved å slå på en tromme... (ja, hun er veldig alternativ) å herregud. Jeg tror jeg aldri har hatt så vanskeligheter med å la være å le. Det var helt forferdelig.
Så kom fettern min på 7 inn døra, "hvor er mamma?" "hun er inne, bare gå inn" "jamen hvor er hun?" "bare gå inn, hun er i stua" "jamen hun må ta av skoene mine"
Dæng.. xD

Prøvedeffen "gjaldt" ikke i går, da det ble både kake og tonns of karbo, så jeg begynner i dag igjen..:P
Er også sinnsykt støl..! Å strekke seg når man våkner, ved å stramme musklene og slappe av er ikke å anbefale. 4 kramper på en gang i 4 forskjellige muskelgrupper kan ikke klassifiseres som noe annet enn vondt.
*Jeg klarte faktisk å tryne forover da jeg skulle reise meg opp i sted fordi quadricepsen låste seg.. (lårene for de som ikke forstår:P)*
Uansett, jeg forsov meg i dag, så pappa kjørte oss på skolen(kom en time for sent, men whatever..)

I dag tenkte jeg å lese litt biologi, for jeg fant ut i sted at vi har en liten prøve i morra.. men siden jeg fikk 12/15 poeng sist uten å ha lest så.. hehe
Skal også få inn litt teorilesing til bil, bør vel få tatt den snart. Eventuelt når jeg er sykemeldt, da har jeg ingenting å gjøre uansett..

Også gleder jeg meg til jul! Og da er selvfølgelig ønskeliste skrevet og hengt opp, med bilde og greier.

For de som ikke ser hva det står; Suzuki GSX-R 600 (34hk). I FULL størrelse (ingen morsomheter her takk)
Farge; helst helsort, men blå og hvit funker det og..

Ingen kommentarer: