onsdag 15. oktober 2008

Onsdag

Norsk i dag, begynte kvart på ni og slutta 12:)
Hadde test om middelalderen i dag, til min store overraskelse.. I tillegg fikk vi karakter på den!
Tross for at jeg kun leste gjennom kapitlet forrige uke, fikk jeg 6-! Kun en feil, EN!

Haha, hobbynerd ass.. :)

Så skulle vi lage et radioprogram om middelalderen/renessansen. Jeg og Linn Emelie knaka sammen en arti tekst og leste inn:)

Så ble klokka 12, og jeg skulle ha en samtale med læreren min om at jeg blir borte en stund og stryking av fravær osv.. Såå vente på bussen, så hjemme:)

Nå ligger/sitter jeg i senga med vondt i hodet og litt kvalme, ikke faen at jeg skal bli dårlig nå ass! Nekter å utsette operasjonen:P er vel bare midlertidig..


Og herregud så kaldt det er nå! Da jeg sto opp var det faen meg MINUSGRADER!! Ö
"..her kommer vintern, her kommer den kalde fine tia(8)"

2 kommentarer:

Beatep sa...

æsj ass, du er alt for flink! heheh, 6- uten å øve :O gaad.
Du kan ikke bli syk nå vettu! Bedre å bli ferdig med det, gled deg til narkose :D det er heaven, haha. Hvis du ikke har fått det før da..

Therese sa...

hehe^^

HAHAHA! :D
Ja, er faktisk ganske spent på det der..:P