søndag 5. oktober 2008

Høstferie - the end

Jada, da var det søndag, og skole i morra.


Merker at høsten har satt inn for fullt. Off..
Gleder meg til jul jeg..
Helgen har vært bra den:)

Var på kino med ei venninne på fredag og så deUSYNLIGE, ikke helt opp til forvetningene, men kos med kino likevel:)
La meg tidlig, siden jeg begynte å føle meg ganske så dårlig, og det kan vi ikke ha noe av..:P

I går, lørdag, var det fest på G (måtte bare.. xP), så da var det dags att åka til Drøbak, der var vi hos Tatjana en liten stund, før vi gikk til Milli der det stadig kom flere folk, og klagene hamret inn..:P
Så vi måtte tilslutt forlate stedet, men da ble jeg hentet av mr x, og tilbragte natten der<3 Vi skulle egentlig opp kl 11, for å kjøre både meg og søstra mi hjem (hun sov hos Tatjana), men neida, klokka ble 12, sove litt til også ble klokka til slutt kvart på 4, og da ville jeg ikke sove mer:P Skal opp 6 i morra, så får se om det blir så mye soving i natt..:P Også må jeg jo få gratulere Kristine Weber med god innsats i NM, til tross for en 4 plass.

Uansett, hun er nydelig og absolutt et forbilde!

Ingen kommentarer: