mandag 20. oktober 2008

Mandag

I natt våknet jeg av at innholdet inni hodet mitt skulle ut av ørene. Herregud så vondt! Jeg ble fortalt på sykehuset at jeg kan få en stråling mot ørene som kjennes ut som jeg har øreverk, men det er bare pga mandlene som gror. Og at smertene genrelt kunne bli værre, så bedre.
Shit ass, jeg husker jeg hadde mye øreverk som liten, men det her tar kaka ass. Heldigvis har jeg sterke drugs som virker fort og lenge, men det var lite deilig å våkne opp i et smertehelvete i natt.

Off.. Jeg måtte stå opp ta, tok drugs og det ekle skyllevannet. (siden jeg er allergisk mot acetylsalicylsyre, så fikk jeg ikke noe ekstra drugs mot infeksjoner osv, så jeg må passe veldig på å skylle munn osv da..)

Men det vannet smaker så ekkelt! Blanding av lakris og menthol.. I tillegg minner det meg om sykehuset siden jeg fikk det da og lå med smaken i munn/halsen hele natten lang samtidig som jeg spyttet blod. I tillegg, se på fargen da! :P

Velvel.. nå kommer snart søstra mi hjem, og da skal vi lage gele av saft og gelatinplater. Så genialt, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Vanlig gele i sånne pakker er jo fulle av sukker og sånt, men geletinplater er 335 kcal, 88 g protein, 0 g karb, o g fett; pr 100 gram! Og når vi tilsetter sukkerfri saft så blir jo det ren proteingele!
Genialt asso..:)


Haha, nå kom søstra mi. Stakkaren forsov seg i dag(hun våknet 0713, og bussen gikk 0726), så det ble visst joggeklær på hun i dag..:P
"Regner det ute eller?" hehe

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan ble geleen? :P Hvordan føler du deg i dag? <3

Therese sa...

Den glemte jeg faktisk i går, men tenke å ta en titt på den i dag:)

I dag føler jeg meg ikkeno bedre eller værre. Men i natt våknet jeg til samme tid som forrige natt, og hadde driiitvondt. Ekkelt :S

Anonym sa...

Hejsan! Jag hoppas du blir bättre snart! Jag vet ju hur fruktansvärt Andolex smakar!!!! Smaken sitter i länge och är svår att glömma... Tvi!

Anonym sa...

Heisann. Jeg søkte på andolex og fikk opp deg :) Jeg har fått denne medisinen av min lege og i papirene mine står det at jeg skal ta denne hver tredje time ? Gjorde du og dette ? Isåfall, sto opp på natta da for å ta dette stoffet ?