tirsdag 21. oktober 2008

Tirsdag


Jeg våknet i natt igjen, på akkurat samme tidspunkt, bare litt vondere..
Da var det bare opp og inn på badet. Skylle munnen og ta drugs og gå å legge seg igjen. Er det her en slags samme tid, samme sted smertefest eller? :P

Uansett.. jeg sov til halv 12, logget meg på pcen og gikk i dusjen. Så kledde jeg på meg og gikk ut til pappa og ba han dra på butikken. Utrolig nok klarte han å kjøpe pitabrød og ikke polarbrød.. herregud, idiot :P

Så mitt store gjøremål for dagen; lage kake!



Jeg måtte steke den i 3 forskjellige former. Vet ikke hvorfor, hvorfor ikke bare skjære den opp i 3 lag etterpå? jaja..



Første laget i ovnen!


Meen.. *braaaaakes* jeg glemte noe..(A) heldigvis blir to av lagene riktige da.. :P




Mens det siste laget var i ovnen. Her hadde jeg tatt på fyll av hvit sjokolade. Ser litt nasty..




Da var alle lagene på plass med sjokoladeglasur på toppen! Haha, kaka ser ut som et RAS! xD


Uhm, sånn skal den egentlig se ut.. (A)


Men med litt melis og en T i sølvkuler ble den ikke så aller værst:)


Egentlig skulle kaka være ferdig til K kom hjem, men det rakk jeg da ikke.. for det første fordi pappa var så sykt treig med å dra på butikken, og at jeg ikke har spist noe i dag, så energien var ikke helt på maraton nivå.. hun måtte faktisk hjelpe meg på slutten fordi jeg ble så sliten.


Jeg har kommet et lite skritt lenger i dag, jeg har snakket i telefonen, ordnet håret og sminket meg litt. Amazing:) Og at jeg har klart å holde meg våken og oppegående lenge nok til å lage kake er jo også ganske bra!
Vet ikke om jeg har nevnt det før, men tuppen av tunga mi er relativt død:P jeg har liten tilnærmet ingen følelse i den. Det kan umulig være etter narkosen, siden det er 5 dager siden.. Enten har de kuttet en nerve eller så har de sånn superbra lokalbedøvelse som varer i en uke.. uhm, tvil.. :P

4 kommentarer:

Beatep sa...

Den kaka så god ut da :D håper det går bedre med deg, men jeg klarer fortsatt ikke å blåse opp ballonger etter mandlene. Har ikke kontroll på muskelen, men det kommer visst litt senere. jeg har blitt litt flinkere da :P men vi kjedelige og uten mandler får ta en shoppingrunde :P

Therese sa...

Jeg syns den ser litt teit ut, men den smaker sikkert bra:)

off, jeg klarte ikke blåse opp ballonger før heller jeg..:P

Beatep sa...

jeg syns den så mye bedre ut når den ikke var helt perfekt :D hehe

Therese sa...

hehe, litt mer personlig preg over den da vettu ^^