torsdag 16. oktober 2008

Dagen før dagen

Da har jeg kommet meg hjem fra skolen og er halvveis på vei ut døra for min aller siste joggetur der jeg får fornemmelser å bli kvelt.

Blir arti å se om progresjonen blir bedre når jeg får fjernet disse jævelskapene og kan begynne å trene igjen.

Jeg begynte 12 på skolen i dag, ganske digg å sove lenge, i tillegg så kjørte pappa meg:) Ja, meg alene, siden søstra mi har prestert å bli syk, så hun ligger å sover i rommet ved siden av. Tross av at jeg har på musikk, hører jeg hun snorke gjennom veggen xP
Uansett.. biologi i dag. Hadde om transort gjennom cellemembranen, altså osmose. Vanskelig og kjedelig. Lucky me, det er prøve neste uke, og jeg snakka med læreren (som også skal fjerne mandlene) at jeg slipper prøven hvis jeg ikke vipper mot jul :)

Vi hadde forsøk med osmose i potet, der jeg satt å massakrerte en potet med skalpell:) Psyket meg opp til morgendagen kanskje? xP

I kveld kommer jeg nok ikke til å foreta meg stort. Hva skal man forberede seg til egentlig?
I morgen må jeg opp kl 6, dusje og fjerne piercinger og smykker. Og jeg får ikke lov til å sminke meg eller noenting:P Må være 100% naturlig.



Jeg gruer meg jeg:(
Skulle ønske jeg hadde en god en som kunne holda handa mi før jeg sovnet.. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg snorker IKKE!