tirsdag 14. oktober 2008

Countdown

Tja, måtte stå opp alene i dag siden søstra mi overnatta hos Ylva. Greit det egentlig, får lissom automatisk bedre tid, rart det der..:P
Skolen begynte med 5 timer matte, greit nok, fordi det der hadde jeg i fjor, så det kunne jeg faktisk, unbelievable..

(Det der gjorde vi forrige uke btw, hard ass)

Såå var det en time fritime, digg det, så 2 timer historie, hjem:)
Fjolla litt på pcen da jeg kom hjem, støvsugde og rydda litt, så var det ut å jogge. Off, blir mer og mer klar over at mandlene føkker opp progresjonen min, føles som om jeg blir kvelt når jeg puster. Heldige jævler dere andre, som ikke har tennisballer i halsen.
Wæh, kun 3 dager igjen! Og det hjalp IKKE å se på "sykehuset" i stad, dumme meg..

Haha! Jeg klippa plenen etter joggeturen i dag, who does that, in october..?

Welcome to the jungel ass, der var det lenge sia noen hadde vært!:P

Nå skal jeg bestille filmer:) Haha, 2 uker, inne, blir nok noen tusentalls timer foran skjermen det. Off.. :P

4 kommentarer:

Beatep sa...

jeg er LEI den formelen der ass! Gjør den sånn ca. 10 ganger i en mattetime så den kan man utenatt :P hehe. Huff, så trist og kjedelig med mandlene! Håper alt ordner seg når du blir operert :)

Therese sa...

hehehe, jaa xP I dag hadde vi om lineære likningssett og grafisk løsning av de og blabla..

Jeg også! takk^^

Anonym sa...

Hei :) Liker bloggen din, fant den først i går :P
Fjerningen av mandlene kommer til å gå helt fint. Broren min gjorde det for noen år siden, tok ikke veldig lang tid før han var på beina igjen :) Ønsker deg masse lykke til!

Therese sa...

Aw^^
Takktakk, det håper jeg også! :)