søndag 26. oktober 2008

Søndag

I natt la jeg meg kl 6. Og utrolig nok våknet ikke senere enn 1300:)
Var litt arti i går da jeg satt oppe på pcen. Da klokka ble 3, stilte den seg tilbake til kl 2 på pcen, men den pånattbordet hadde ikke stilt seg ennå (den skal stille seg selv, men er tydeligvis bare treg..)
Jeg ble litt forvirra, og tenkte "nei, faen nå er vel på tide å legge seg, nå har synet lagt seg hvertfall"
Pcen var da 0206 og klokkeradioen var da 0306. Men jeg kom på det etterhvert, and case closed:P



Er så sært det der med å stille klokka ass..

Jeg har faktisk aldri sittet oppe så lenge alene før, tiden gikk veldig fort, og jeg hadde folk å snakke med, så da ble det sånn..
Var også ganske arti da bikkje klikka i 5tiden og vekka mamma, også så hun at døra mi sto åpen og lyset var på. haha, det blikket hennes, priceless.

I dag har jeg ikke gjort stort.. ville være med mamma og søstra mi på gåtur, men fikk ikke lov xD "Nei, det er litt kaldt ute.. og dessuten skal vi gå litt fort..." følte meg litt utestengt, men er man sykemeldt så er man sykemeldt.

Så da var jeg litt alene hjemme. Så kom pappa hjem. Så kom K og mamma hjem. Så lagde vi middag, spiste og nå sitter jeg her.

Er så utrolig digg å kunne spise igjen.. <3 er ikke helt 100%, men 85 hvertfall! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Awh, stakkar som ikke fikk være med å gå tur :(
Ja, den klokka blir ikke jeg klok på heller. Alltid like forvirra hver gang den skal stilles :P
Håper du får en fin kveld, og natt :)
Puss**