mandag 6. oktober 2008

Manic monday

Mandag, ahh, som vi elsker denne dagen. Dagen som slår deg i trynet når radion skrur seg på 0545, og et kvarter senere ringer mobilen som er som en reservevekker.
Jeg kom meg opp, tross alt. Rakk akkurat bussen, og kom meg på skolen.
Den teite søstra mi hadde fri i dag.. :P

Å starte uka med 4 timer spansk er ikke gøy, deretter 5 timer med økonomi. Altså skole fra 8-4.
Jeg kom meg hjem, heiv i meg litt mat. Ja dere, nå skal jeg være litt nerd. Jeg har lagt meg på en "prøvedeff", der jeg ikke deffer 100%, men tester ut hva jeg skal spise, når jeg skal spise og om det funker med lite karbo på lange dager osv..

Denne kom jeg på at må brukes opp..


Fersken, havregryn, vaniljekesam - nam^^


Uansett.. fifhuset i dag! Jeg kom meg ut av døra litt over halv 6, så var det powerwalk og ankom fifhuset ti over 6. Da var det styrketrening til 7, og jogging hjem igjen.
Utrolig nok, jeg var ikke slitt ut! Etter 2 timer med konstant trening og en periodekondis på det værste..

Beklager, men jeg måtte bare le. Dette var da på vei til, og jeg så en dame gå tur med noen merkelige skapninger. Jeg trodde først det var sauer, men det viste seg å være 3 pudler.. Skjønner ikke folk som vil skaffe seg slike.. :P

Skal innrømme at det var litt skummelt å jogge på Agnorveien hjem, det var jo blitt mørkt. Refleks er no' dritt! :P hadde ei stripe på jakka og glimt i øyet, så jeg ble bare nestenpåkjørt 2 ganger, av samme bil.. utrolig nok.


Mamma har bursdag i morra - så da måtte jeg slenge sammen til en sjokoladekake da:) Det sies at jeg er dritflink..^^

Ingen kommentarer: