søndag 19. oktober 2008

Søndag

Å våkne i dag var ikke en fornøyelse.. Jeg sov veldig bra i natt osv, men jeg våknet av at jeg ikke fikk puste. Halsen min var full av slim og dritt fordi den gror, og det førte til at halsen min var helt tett! Fy faen noe så ekkelt!
Velvel.. jeg fikk ikke sove etter det, men klokka var ikke så tidlig, 11 tia elns... så jeg så slutter av Die Hard 4 på SurfTheChannel.com (genial side!).


Også tok jeg meg en dusj i dag, herregud så digg! Kjenne seg ren og få sykehuset litt bort fra kroppen. herlig<3

Jeg veide meg i dag etter dusjen, og jeg har faktisk gått ned FIRE kg! off.. :S Jeg spiser jo ikkeno særlig da, og magen min danser samba og rumba og det som er dagen og natten lang. Jeg tror jeg kanskje har et kcal inntak på 800 hver dag.. hvis jeg i det hele tatt får i meg så mye. I dag ligger jeg på grovt 300-400, etter denne smoothiesen som jeg prøver å få i meg.
Jeg ligger og drømmer om hjemmelaget pizza, taco, indisk mat, kinesisk, thai, nachos.. Alt jeg ikke kan spise!

Jeg har også begynt å sove midt på dagen, eller flere ganger om dagen. Noe jeg aldri greide før, men jeg har no sinnsykt med sterke smertestillende, så de slår meg ut endel.. I tillegg på at kroppen min reparerer seg selv.. Det var hvertfall utrolig digg å slukne halvannen time på sofaen i sted <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awh, stakkar liten <3
Når er det du kan begynne med fast føde igjen?
Du burde bestille deg proteinpulveret Whey gourmet! Finnes i utrolig mange smaker, og de smaker fantastisk! :) Sikkert lett og få ned også, mtp halsen din :) Håper du får en god natts søvn <3

Therese sa...

jeg har spist fiskeboller og sånn, bare jeg tygger det skikkelig går det ned:P
Mamma har lovt å lage pizza til meg så fort jeg klarer å svelge skikkelig^^

Hehe, jeg har ikke penger til å bruke på sånt nå. Må spare til sykkel og lappen :P men takk for tipset uansett<3