lørdag 18. oktober 2008

Hjemme igjen

Da har jeg kommett meg hjem fra sykehuset, med 4 bokser smertestillende og to flasker bakteriedrepende skyllevann som også er smertestillende.

I natt sov jeg ikkeno særlig.. Det er vel naturlig når man sover på nye steder. Jeg fikk som sagt nett, og la meg rundt 12, etter å ha sett på tv og snakket med folk på msn:)
Så fikk jeg litt dop, så sovnet jeg:P

Jeg våknet vel nesten hver time, og syntes tiden gikk veeeeldig treigt.. Jeg grua meg litt å sove med deg greia i handa, men den merka jeg ikke, selv om jeg var borti den flere ganger:P



Klokka 8 kom det en dame inn og tok tempen på meg (i øret..), det var 37 grader, så jeg er helt normal:)

(disse fant jeg på brystet mitt da jeg skulle skifte, tror det er sånne for hjerteslag som de hadde glemt å ta av elns..? :P)


Under her er det bare et hull nå, etter den intrvenøstingen. Skulle nesten tatt bilde av den de tok ut, et tynt rør med blod inni..:P

Mamma og pappa kom litt før 9, da fikk jeg nye klær også satt vi ute i gangen en stund. Vi snakket med leger og jeg fikk i meg litt vann, en is og en yoghurt.

Vi dro fra sykehuset i 11 tiden, og så godt det var å komme hjem:)

hehe, minne xP

2 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome home! :) hehe. Går det bra med deg? Merker du noen smerter nå?
God bedring :)

Therese sa...

Takk takk^^
Jeg har det bra, men det er vondt å snakke og svelge da. Veldig irriterende når folk ikke hører hva ejg sier første gangen, så jeg må si det det 4632693 ganger..:P Så jeg har en blokk jeg skriver i dag.. :P

Takk<3