mandag 13. oktober 2008

Feeling blue

Da var helgen over. Jeg har endelig innsett at jeg faktisk skal legges under kniven om 4 dager, og kommer ikke til å ha det særlig greit dagene etterpå. Det har alltid vært så lenge til, men nå er det faktisk bare fredag morgen, og ingen vei tilbake. Jeg vil jo, men..
I tillegg har jeg det ikke så greit, jeg føler meg rett og slett nedfor. Visse faktorer har skylden for det, og jeg kan ikke gjøre særlig med det.
Jeg skulket faktisk hele økonomien i dag, jeg orket ikke tanken på å sitte 5 timer i et klasserom, komme hjem halv 5, stresse med matte og historie og så rushe på trening også er nesten dagen over.
Så jeg kom hjem 3 timer før, ganske greit det.



Off, hva skal det bli av meg da..

VÆREN (21.03 - 20.04.)
I begynnelsen av uken kan en annen oppta deg sterkt. På den ene siden vil du nok gjerne ta et initiativ og snakke ut om noe, på den andre siden vil det være fristende å gå utenom. Da kan du kanskje gå glipp av en gylden sjanse. Her kan den andre være en som venter at du plukker opp signalene.

Horoskopet mitt for denne uken, scary shit..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner at det er kjipt å ha sånne downperioder, men det hjelper ikke å bare tenke svart hele tiden. Løft hodet, ut med pupper og lår å hele den pakka der og tenk positive tanker! :D Vær med folk som gjør deg glad, gjør ting som får deg i godt humør, tren, spis digg mat... Sånne ting, lover deg at det hjelper! :) Ikke sitt hjemme og depp, da tenker du bare altfor mye på ting som gjør deg lei deg. Og prat med folk! Få alt du har inni deg ut i det friii! :) Har hatt ganske mange sånne emoperioder dette året her og jeg kan alle triksa for å komme i bedre humør, haha:p Men slapp av, det går over=) Men du må gjøre litt for det sjæl også;)

TatjanaErdal sa...

Hahahah, Kå er en reddene engel for oss alle gitt<33 men ja, horoskopet er faen meg skummelt ass.. ;D

Therese sa...

"Løft hodet, ut med pupper og lår å hele den pakka der og tenk positive tanker!"


powerwalk?:P I did that too today.. ^^